czwartek, 21 stycznia 2016

Plan startów na 2016

Po intensywnym startowo i treningowo roku 2015 plany na 2016 są nie mniej ambitne. Poniżej lista startów w 2016r.


  1. Sezon zacznę dość późno, Wrocławską Dychą 06.03.2016. Mój debiut w tych zawodach. Stan: zawody ukończone.
  2. Dwa tygodnie później, 19.03.2015 pierwszy poważny test - Półmaraton Ślężański. Mam bardzo dobre wspomnienia z 2015r i chciałbym powtórzyć wynik sprzed roku. Stan: zawody ukończone.
  3. 10.04 to  Półmaraton Bitwy pod Legnicą 1241. Debiut imprezy. Stan: zawody ukończone.
  4. 16.04 jest BikeMaraton w Miękinii. Podobnie jak rok temu będę chciał z synem przejchać dystans MINI. Stan: start odwołany.
  5. Dzień później, 17.04.2016, jest Superbieg w Miękini. Z kibicowania Żonie nic nie wyszło, z życiówki w Legnicy również, więc znowu pobiegnę półmaraton. Stan: zawody ukończone.
  6. 24.04.2016 odbędzie się pierwsza z trzech edycji w 2016r indywidualnej jazdy na czas - Śniadanie Mistrzów 2016. Bardzo lubię te kameralne zawody, choć regularnie, jak to na szosie, ciągnę tam ogony. Chciałbym pojechać po swój rekord na tej trasie. W tym roku zawody wzbogacone o bieganie, więc powstaje prosty duathlon - idealny trening przed kolejnym startem. Stan: zawody ukończone.
  7. 7 mają odbędzie się Duathlon Czempiń. W pewien sposób dobrze, że nie ma w tym roku Duathlonu Sieroszewice, bo miałbym ciężki wybór. Chciałbym wystartować na dystansie 10/60/10. Stan: zawody ukończone.
  8. 14 maja we Wrocławiu odbędzie się Bieg Firmowy. Bardzo przyjemna charytatywna impreza, w której brałem udział dwa razy i chciałbym po raz kolejny. Stan: zawody ukończone.
  9. Tydzień później, 21.05.2016 będzie rajd rowerowy "Ojcowie na start". W ubiegłym roku jechałem z córą i chciałbym ponownie zobaczyć ten ogień, który pokazała po starcie :). Stan: zawody ukończone.
  10. Czerwiec to miał być dwie imprezy. Pierwsza planowana była w drugi weekend czerwca. Miał być Triathlon Mietków 1/4IM - debiut w triathlonie, ale nie nauczyłem się pływać i debiut w triathlonie przesuwamy na później. Miał być  Wro Runway Run, ale tak szybko wyszły miejsca, że nie zdążyłem się zapisać. Miał być Żmigrodzki Bieg Smoka (10km), ale zostaję sam z dzieciakami i nie dam rady. Test przed półmaratonem trzeba będzie zrobić samemu.
  11. Tydzień później, 18.06.2014 - Nocny Półmaraton Wrocław. W starcie w 2015r ustanowiłem tutaj swoją życiówkę w półmaratonie i chciałbym ją poprawić. Stan: zawody ukończone.
  12. Początek lipca (03.07.2016) to druga edycja Śniadania Mistrzów 2016. Ponownie z nadziejami na osobisty rekord trasy. Tym bardziej, że właśnie latem kręciłem najlepsze czasy w Wilkszynie. Stan: zawody odwołane :(.
  13. 29.07 to drugie podejście do Citytrail onTour. Stan: zawody ukończone.
  14. 7 sierpnia to pewnie Kontrolna Trzydziestka - zwyczajowy otwarty sprawdzian w programie I Ty Możesz Zostać Maratończykiem. Stan: DNF.
  15. 15.08 - XIX Kolarski Wjazd na Okraj w Kowarach. Okraj to z przemyślaną logistyką to świetna okazja, aby zaliczyć start i wejść z rodziną na Śnieżkę. Stan: zawody ukończone. Rezygnuję ze Skoda Bike Challange we Wrocławiu.
  16. 28.08 to miał być nowy planowany debiut w triathlonie - Etixx Silesiaman Triathlon Katowice 1/4IM. Wciąż nie pływam, więc odpuszczam. Zamiast tego 20.08 pobiegnę Bieg Niezłomnych, a w biegach dziecięcych mój syn. Stan: zawody ukończone.
  17. 11.09 to drugi start w maratonie we Wrocławiu. Po nieudanym debiucie w 2015r. mam nadzieję na złamanie 4h. Stan: DNS.
  18. 18 września we Wrocławiu odbędzie się kolejna edycja moich "branżowych" zawodów - Bieg IT. Przez gapiostwo nie zdążyłem się zapisać. Miałem więc jechać jazdę parami na czas w Żmigrodzie, ale spękaliśmy z Michałem przed deszczową pogodą. Ogólny DNS.
  19. 25.09 odbędzie ostatnia edycja Śniadania Mistrzów 2016. Choć wrześniowe starty do tej pory były słabsze niż te latem, to z przyjemnością stanę na starcie po raz kolejny. Stan: zawody ukończone.
  20. Już wiem, że w tym roku ze względu na plany rodzinne nie wystartuję 02.10.2015 w Półmaratonie Legnica.
  21. Jako wisienka na torcie: 23.10.2016 - II ACDC Duathlon w Brzegu Dolnym. Startowałem tam w 2015 i bardzo mi się podobało. Stan: zapisany, nieopłacony.
  22. Okres jesienno-zimowy to cykl Citytrail.
Listę będę wraz z upływem roku aktualizował.
Jak widać, znakomita większość to Wrocław lub bliskie okolice. To jedno z moich założen startowania - aby ponad miarę nie przedłużać nieobecności w domu nie uprawiam "turystyki startowej". Na szczęście we Wrocławiu i okolicach jest w czym wybierać.
Niemało tego, a jak znam życie, to w trakcie roku coś jescze na pewno sie pojawi. Na szczęście moja Żona (jeszcze) cierpliwie znosi te moje starty i treningi. Mam nadzieję, że tak zostanie :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz