sobota, 16 stycznia 2016

Prezent od Samsunga na dobry początek ;).

Chyba na dobry początek blogowania dostałem dzisiaj prezent do Samsunga - roczną darmową subskrypcję Endomondo Premium :). Podsumowując zebrane doświadczenia:


  1. Subskrypcję dostałem w ramach programu Samsung Galaxy Gift związanym z moim telefonem - Samsungiem S5. Mimo że trochę o samym telefonie czytałem, dopiero teraz dowiedziałem się, ze coś takiego jest. Samych ofert jest tam więcej, ale dla mnie Endo jest najciekawszą, jeśli nie jedyną ciekawą ofertą.
  2. Subskrypcja aktywuje się automatycznie w przypadku pierwszego logowania w aplikacji Endomondo na telefonie. Mimo że mam telefon już miesiąc i Endo na nim od samego początku, to instalację Endo przeniosłem z poprzedniego telefonu. Subskrypcja Premium aktywowała się dopiero teraz, gdy od nowa instalowałem Endomondo.
  3. Wygląda na to, że działa to tylko dla pierwszego konta Endomondo, na które nastąpiło logowanie na telefonie. Chwilę później zalogowałem się na konto Żony, ale jego status (Pro) pozostał bez zmian. Nie sprawdzałem co się stanie po przywróceniu ustawień fabrycznych, ale podejrzewam, że prezent będzie już wykorzystany.

Do tej pory korzystałem z wersji Pro, więc jakoś dużo nie zyskałem, ale dzięki temu miłemu prezentowi przez najbliższy rok będę miał nieco bardziej rozbudowane statystyki moich startów (np. strefy tętna).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz